
A közelmúltban megújult Mazda CX-5 alkotói közül öten mesélnek arról, mit jelent számukra hivatásuk, és abban milyen szerepet játszott a Mazda középkategóriás szabadidőjárműve.
Fejlődhetnek bárhová a hajtási rendszerek, a szórakoztatótechnológiák vagy a kényelmi szolgáltatások, egy autó értékét a mai napig alapvetően meghatározza annak tartóssága. A Mazda most bepillantást enged azokba a folyamatokba, amelyek révén maximálisra növelhető a járművek élettartama, illetve vezetésük élménye.
Egyre több autógyártó igyekszik a divat világán keresztül erősíteni az arculatát, bízva abban, hogy a neves márkákkal közösen létrehozott kollekciók révén kiterjeszthetik ügyfélkörüket. A Mazda ezt a kérdést is egészen más irányból közelítette meg: új ruházati termékük kevesekhez szól, ám annál erősebbé fűzi a szálakat a márkával.