Megkezdődött a Mazda első plug-in hibrid típusa, a vadonatúj CX-60 szabadidőjármű sorozatgyártása. Az Európának szánt első példányok a napokban érkeznek meg a kereskedésekbe.
Akár M-betűként, akár magasba törő szárnyként értelmezzük (egyébként mindkettő helyes), a Mazda logója legalább annyira egyedi és karakteres, mint a hirosimai márka gyártmányai. Ahogy az adott korszakban megjelenő autóknak úgy a változó emblémának is megvan a története. Elmeséljük.
Fejlődhetnek bárhová a hajtási rendszerek, a szórakoztatótechnológiák vagy a kényelmi szolgáltatások, egy autó értékét a mai napig alapvetően meghatározza annak tartóssága. A Mazda most bepillantást enged azokba a folyamatokba, amelyek révén maximálisra növelhető a járművek élettartama, illetve vezetésük élménye.
Egyre több autógyártó igyekszik a divat világán keresztül erősíteni az arculatát, bízva abban, hogy a neves márkákkal közösen létrehozott kollekciók révén kiterjeszthetik ügyfélkörüket. A Mazda ezt a kérdést is egészen más irányból közelítette meg: új ruházati termékük kevesekhez szól, ám annál erősebbé fűzi a szálakat a márkával.

