Piaggio Commercial Alváz

HATÉKONYTELJESÍTMÉNY

PROFI AZ ÁTALAKÍTÁSOKBAN.


A Porter NP6 alváz segítségével olyan átalakítások érhetők el, amelyek teljesítménye hasonló a nagyobb, versenytársak által kínált járműveken, de visszafogottabb összméretekkel.
piaggio-commercial-alvaz

ELÉRHETŐ VÁLTOZATOK.


Négy járműépítmény, amely a rövid vagy hosszú tengelytávú változatokat szimpla vagy dupla hátsó kerekekkel kombinálja. Annak érdekében, hogy a legjobban megfeleljen az egyedi igényeknek, a Porter NP6 öt különböző felszereltségi szintet kínál.

Ezek a modern alapfelszereltség mellett számos olyan eszközt is tartalmaznak, amelyek javítják a vezetési élményt és a jármű funkcionalitását. ​

BELSŐDESIGN

piaggio-commercial-alvaz

SZIMPLAKEREKES ALVÁZ.


Kompakt méretei miatt (mindössze 1640 mm széles) és a kamionfülke kialakításnak köszönhetően jobban tud manőverezni a keskenyebb városi utcákban, így a járművel a legszűkebb helyeken is dolgozhat.

A robusztus acél létravázas alváz, a teljesen kihasználható raktér előnyeivel kombinálva rendkívüli teherbírást garantál, akár 1100 kg hasznos rakodókapacitással.

BELSŐDESIGN

piaggio-commercial-alvaz

DUPLAKEREKES ALVÁZ.


Kompakt méretei miatt (mindössze 1640 mm széles) és a kamionfülke kialakításnak köszönhetően jobban tud manőverezni a keskenyebb városi utcákban, így a járművel a legszűkebb helyeken is dolgozhat.

A robusztus acél étravázas alváz, a teljesen kihasználható raktér előnyeivel kombinálva rendkívüli teherbírást garantál, akár 1600 kg hasznos rakodókapacitással.

FELSZERELTSÉGMOTORVÁLASZTÉK

piaggio-commercial-alvaz

KÉT KÜLÖNBÖZŐ MOTOR.


A kizárólag kombinált üzemanyaggal (benzin + LPG/metán) működő motoroknak köszönhetően a teljes Porter NP6 termékcsalád környezetbarát. A ZÖLD hajtáslánc választása nem csupán kézzelfogható előnyöket jelent az üzemanyagköltségek csökkentésére, hanem egy olyan megközelítést is, amely közelebb áll a városi környezet munkaigényeihez, amire egyre több környezetvédelmi korlátozás vonatkozik.

Euro 6D-Final szabványnak megfelelő, 4-ütemű Otto-ciklusú, soros négyhengeres, 1,5 literes, lánchajtású felső vezérműtengelyekkel, kettős változó vezérlésű szelepvezérléssel (mind szívó-, mind a kipufogóoldalon), valamint alumíniumötvözetből készült hengerblokkal és hengerfejjel.

GALÉRIAKÉPEKDESIGN

VIDEÓ

ÍRJON NEKÜNK!

A CarNet Csoport tagjai adatkezelési tájékoztatójának megismerése után hozzájárulok, hogy a jelen űrlappal igényelt ajánlatkérés, tesztvezetés, vagy szerviz-szolgáltatás kapcsán személyes adataimat a CarNet Csoport tagjai kezeljék. Hozzájárulásomat visszavonásig, vagy az adatkezelési tájékoztatóban rögzített időpontig adom.

Ide kattintva tudja elolvasni és letölteni az adatvédelmi tájékoztatónkat.