Hírek

Egyedi sziluettjének és nyitható vászontetejének köszönhetően a második generációs Mazda 121 eleve egy igazi cukorfalat volt. Az 1990-es évek harsányan lüktető marketinggépezete azonban gondoskodott arról, hogy ezt a lehető legteljesebb mértékben ki is aknázzák. 

Azt mindenki tudja, hogy a Suzuki a világ egyik legnagyobb kisautó-specialistája. A Tokiói Mobilitási Kiállításon azonban azt is bemutatta a márka, hogy könnyedén lép ki az autóipar szabta keretek közül, és lenyűgöző képzelőerővel alkot a szokásosnál is kisebb alternatív közlekedési megoldásokat.

Tíz hónapnyi utazást követően megérkezett tervezett úti céljához az a Nissan Ariya, amellyel brit felfedezők előzmények nélküli kalandra vállalkoztak: villanyautóval tették meg a Föld két pólusa közötti távot.

Egy év sem kellett ahhoz, hogy alaposan megváltozott helyzettel találkozzunk az autópiacon. Kühne Attilát, a CarNetfleet ügyvezető igazgatóját az autóhiány utáni korszak esélyeiről és az elsőre vonzónak tűnő pénzügyi konstrukciók kockázatairól kérdeztük.

1994 - 2024 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely