Sikeresen lezárult annak a hosszú távú kísérleti projektnek az első fázisa, amelyben német családok áramtárolásra, háztartásuk elektromos ellátására, sőt, pénzkeresésre is használják a Nissan Leafet.
A globális autópiacon nincs népszerűbb szín a fehérnél, ez azonban nem kell, hogy korlátozza a lehetőségeinket. A Nissan vezető színtervezője bevezet bennünket az autószínek káprázatos világába.
Ma már több mint félmillióan vannak világszerte, akik első kézből tapasztalták meg, milyen élmény a tisztán elektromos Nissan Leaffel közlekedni. Most közülük négyen mesélik el a maguk sztoriját, amelynek közös pontja a felismerés: a Leaf mindent tud, amit egy hagyományos autó, a lényeg abban rejlik, amit azon túl tud nyújtani.
Egy autó sokféleképpen lehet agresszív, játékos vagy szigorú, de harmonikusan csupán egy módon: ha tiszteletben tartja a természet törvényeit. Ha tehát egy autó olyan kifinomult megjelenésű, mint a Nissan Ariya, az törvényszerűen áramvonalas is – főleg, ha a Nissan aerodinamikai szakemberei is beleszólhatnak a tervezésébe.
Nagy tér, hagy hangzás, kis tér, kis hangzás: az autóipari audiorendszerek világában mindig is ez volt a szabály. Egészen addig, amíg a Nissan és a Bose a feje tetejére nem állították az iparágat, hogy úttörő megoldásokat alkalmazva prémium zenei élménnyel vértezzék fel az autógyártó legkisebb típusait.