Nincs még egy olyan modern autómárka, amelynél annyira meghatározó szerepet játszanának a színek, mint a Mazdánál. Ennek a gyökereiről, a kutatási és fejlesztési folyamatról, a kiválasztás szubjektív és objektív szempontjairól mesél a Mazda európai kutatási központjának szín- és anyagszakértője.
Az évszázad derekára kitűzött általános szénsemlegesség első, köztes lépéseként a Mazda elhatározta, hogy globális gyártólétesítményei másfél évtizeddel korábban, 2035-re elérik a környezetvédelmi célt.
Fejlődhetnek bárhová a hajtási rendszerek, a szórakoztatótechnológiák vagy a kényelmi szolgáltatások, egy autó értékét a mai napig alapvetően meghatározza annak tartóssága. A Mazda most bepillantást enged azokba a folyamatokba, amelyek révén maximálisra növelhető a járművek élettartama, illetve vezetésük élménye.
Egyre több autógyártó igyekszik a divat világán keresztül erősíteni az arculatát, bízva abban, hogy a neves márkákkal közösen létrehozott kollekciók révén kiterjeszthetik ügyfélkörüket. A Mazda ezt a kérdést is egészen más irányból közelítette meg: új ruházati termékük kevesekhez szól, ám annál erősebbé fűzi a szálakat a márkával.