A Hyundai történetének kétségtelenül legizgalmasabb autója az Ioniq 6, ám ehhez foghatót más márkák kínálatában sem találunk a piacon. A különleges szedán formavilága a múltból, technológiája a jövőből származik.
Az egyszerű (bár nagyszerű) autógyártóból összetett mobilitási szolgáltatásokat biztosító vállalattá átalakuló Hyundai fejlődésére nem csak az ügyfelek, de a márkák piaci értékét elemző szervezetek is felfigyeltek.
Bemutatta elektromos sportautóinak előfutárait a Hyundai. Az RN22e és az N Vision 74 technológiai tanulmányok egy olyan – nem is olyan távoli – jövőt vetítenek előre, amelyben nemhogy megfér egymás mellett az emissziómentes hajtástechnológia és a vezetés élménye, de kölcsönösen erősítik is egymás erényeit.
Az elmúlt években vadonatúj alapokra helyezte formatervezési tevékenységeit a Hyundai. A virtuális és kiterjesztett valóság korábban elképzelhetetlen mértékű alkalmazása minden eddiginél gyorsabb fejlesztést tesz lehetővé és soha nem látott megoldásokat hív életre – sőt, váratlan mellékhatásként a környezetet is kíméli.
Zörejek és képsorok, amelyek megnyugtatnak, álomba ringatnak vagy egyszerűen csak kellemes érzéseket ébresztenek: ez az ASMR, egy speciális videóműfaj, aminek ma már sok száz milliós rajongótábora van világszerte. A Hyundai úgy döntött, elkészíti a maga ASMR-videóját, méghozzá a Tucson Plug-in Hybrid főszereplésével.
Lassan egy éve, hogy a Hyundai bemutatta új városi szabadidőjárművét. A Bayon egyedi formavilágával és gazdag felszereltségével azonnal felhívta magára az újságírók figyelmét, amikor pedig a szakemberek ki is próbálhatták a pici crossovert, egyöntetű elragadtatással nyilatkoztak róla – Magyarországon is.