hyundai-logo

Szerviz akciók

4 éves autókra 10% kedvezmény

4 éves autókra 10% kedvezmény

4 éves autókra 10% kedvezmény a szerviz munkadíjból

5+ éves autókra 15% kedvezmény

5+ éves autókra 15% kedvezmény

4 éves autókra 10% kedvezmény a szerviz munkadíjból

Szalonunk nyitva tartása
CarNet Autó-Forrás 8200 Veszprém, Észak-keleti útgyűrű 8.
hétfő 8:00 - 15:00
kedd 8:00 - 15:00
szerda 8:00 - 15:00
csütörtök 8:00 - 15:00
péntek 8:00 - 15:00
szombat Zárva
vasárnap Zárva
Ford CarNet
CARNET INVEST ZRT. 
Magyarország legnagyobb magán tulajdonban 
lévő gépjármű márkakereskedő és szerviz hálózata.

Középmotoros közúti autót épített a Hyundai.


Los Angelesben mutatta be RM19 közúti verseny-tanulmányautóját a Hyundai. Nem ez az első középmotoros koncepció a koreai márkától.

A Hyundai 2012-ben indította útjára Racing Midship (RM), azaz középmotoros versenyautó projektjét, csúcspontot keresve az N sportautó-programhoz. A jelenlegi az ötödik prototípus a sorban, és 390 lóerőre hangolt, 2,0 literes turbómotorjával a legerősebb is.
Image
Image
A fejlesztők szerint az autónak kevesebb mint négy másodpercre lesz szüksége ahhoz, hogy álló helyzetből elérje a 100 km/órát. A Hyundai TCR versenyautóitól átvett erőforrás mellett az autó fékteljesítménye, tömegelosztása és tapadása is motorsport szinten áll, ugyanakkor a Hyundai kifejezetten közúti használatra tervezte az autót – hiszen azon a közúti N modellekben használatos technológiákat fejleszti. Hogy ez mennyire így van, azt jól mutatja, hogy az egykori motorházfedélbe vágott lyukon keresztül elérhető üzemanyagtöltő nyílás kulccsal zárható sapkát kapott.

A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/hirek/2019/11/24/hyundai-rm-19/