49 vagy 61 kWh kapacitású LiFePo-akkumulátor, 344-428 kilométer közötti szabványos hatótávolság, első- vagy összkerékhajtás, 144-184 LE (106-135 kW) motorteljesítmény: ezek az adatok eddig is ismertek voltak, mostantól azonban Magyarországon is jelentőséggel bírnak, hiszen 2025 negyedik negyedévében megkezdődött a Suzuki első tisztán elektromos típusa, az eVitara szabadidőjármű forgalmazása.
Az importőr várakozásai szerint már az első teljes év, azaz 2026 végére az elektromos SUV-k hazai piacának meghatározó szereplőjévé válhat a modell.
A névrokon Vitaránál 11 centiméterrel hosszabb, 3,5-lel magasabb, 2,5-lel szélesebb crossover tengelytávja 270 cm, ami még a középkategóriás Suzuki Across szabadidőjárműnél (269 cm) is kedvezőbb érték.
Az importőr várakozásai szerint már az első teljes év, azaz 2026 végére az elektromos SUV-k hazai piacának meghatározó szereplőjévé válhat a modell.
A névrokon Vitaránál 11 centiméterrel hosszabb, 3,5-lel magasabb, 2,5-lel szélesebb crossover tengelytávja 270 cm, ami még a középkategóriás Suzuki Across szabadidőjárműnél (269 cm) is kedvezőbb érték.













