A Suzuki számára rendkívül fontos, hogy ne csak termékeivel, hanem bolygónk tisztán tartásával is szolgálja a közösséget. A vállalat folyamatosan új meg új akciókat szervez: ilyen például a Tisztítsuk Meg a Világot kampány, vagy a Suzuki Tiszta Óceán Projekt.
Ha valaki azt mondja egy társaságban, hogy ’legendás Suzukik’, sokan értetlenül néznek rá. Aztán elkezdi sorolni a menő modelleket, és hirtelen mindenki a homlokára csap: ja, tényleg…!
A hazai forgalomba helyezések alapján első helyen zárta a 2021-es évet a Suzuki, idén pedig fontos újdonságokkal erősíti tovább pozícióit az esztergomi márka.
Az új Suzuki S-Cross világpremierje kapcsán érdemes visszatekinteni arra a másfél évtizeden és két modellgeneráción átívelő útra, amely idáig vezetett, és amelynek során a Suzuki is egy vonzóbb, modernebb márkává erősödött.
2021 novemberének végén mutatta be az S-Cross harmadik generációját a Suzuki. A modell elődje összes erényét látványosabb megjelenéssel, továbbfejlesztett vezetőtámogató funkciókkal, kibővített motorkínálattal és remek árképzéssel fejeli meg.
A Suzuki Jimny kishaszonjármű eddigi legfrissítőbb különkiadása a Jimny Beans: egy speciálisan átalakított modell, amelynek rakterében egy felső kategóriás kávéfőzőgépet helyeztek el, annak minden szükséges kiegészítőjével egyetemben.
Több mint fél évszázada van velünk a Suzuki Jimny, a világ talán legkiválóbb terepalkalmasságú és kétségkívül legbájosabb mikroterepjárója. Történetével sokan, sokszor foglalkoztak már, most viszont annak is utánajárunk, miért és hogyan kaphatta vidám nevét.
A Suzuki csatlakozott az egyik legnagyobb japán autóipari csoportosuláshoz. A CJP projekt tagjaként még tisztább üzemű, még intelligensebb, még biztonságosabb járműveket fejleszthet majd a márka.
Régen luxusként tekintettünk rá, ma azonban már nem csak a kényelem, de a biztonság és a takarékosság fontos eszköze is az automata sebességváltó. Áttekintjük, milyen opciókat kínál a Suzuki ezen a téren.
A Suzuki Misano kétségkívül a 2021. év egyik leglátványosabb koncepciójárműve volt. Bármely más márkától megdöbbentő lett volna egy ennyire radikális konstrukció, a Suzukinál azonban komoly hagyománya van a hasonló tanulmányoknak, amelyekben csak úgy lubickolhatunk az életörömben és a menetszélben.
A Suzuki fantasztikus mérföldkőhöz ért abban a piaci szegmensben, amelyet hatvanhat évvel ezelőtt maga teremtett meg. A japán kei-car, avagy mikroautók kategóriájában átlépte a 25 millió darabos álomhatárt – a tényleges gyártási számok pedig ennél is magasabbak.
1991-ben fél évszázados Csipkerózsika-álmából ébredt fel a magyar autógyártás, amikor a Suzuki hazánkat választotta ki első európai gyártóegységének helyszínéül. A Suzuki története egyben Magyarország története is – egyik sem lenne ugyanolyan a másik nélkül.