Ha hirtelen, valami kozmikus baleset hatására egyik napról a másikra megszűnne a Földön az autóipar, a Renault terméktervező stratégáinak akkor sem kellene a megélhetésük miatt aggódniuk: kiváló dramaturgjai lehetnének bármely A listás krimisorozatnak.
Referenciamunkának elég volna megemlíteniük a Renault 5 Turbo 3E piaci bevezetését, amely – ma már tudjuk – egy ötéves folyamat lesz: miután 2022 szeptemberében leleplezték a leendő modell előtanulmányát, 2025 tavaszáig vártak azzal, hogy bemutassák a későbbi szériagyártású típus formatervét, és elkezdjék csepegtetni a műszaki információkat – a kettő között amúgy úgy telt el 30 hónap, hogy a világnak fogalma sem volt arról, van-e egyáltalán értelme reménykedni a hihetetlenben. A Renault 5 Turbo 3E ugyanis ellentmond a józan észnek: olyan radikális autó, amelyet csak olyan autógyártó engedhet meg magának, amelyik biztos a dolgában.
Referenciamunkának elég volna megemlíteniük a Renault 5 Turbo 3E piaci bevezetését, amely – ma már tudjuk – egy ötéves folyamat lesz: miután 2022 szeptemberében leleplezték a leendő modell előtanulmányát, 2025 tavaszáig vártak azzal, hogy bemutassák a későbbi szériagyártású típus formatervét, és elkezdjék csepegtetni a műszaki információkat – a kettő között amúgy úgy telt el 30 hónap, hogy a világnak fogalma sem volt arról, van-e egyáltalán értelme reménykedni a hihetetlenben. A Renault 5 Turbo 3E ugyanis ellentmond a józan észnek: olyan radikális autó, amelyet csak olyan autógyártó engedhet meg magának, amelyik biztos a dolgában.

























