Powered by Smartsupp

Friss híreink

Michelisz a WTCR nyertese

Michelisz a WTCR nyertese

A hétvégén Malajziában megrendezett szezonzáró futamon a csapat magyar pilótája megnyerte a 2019-es WTCR Túraautó-világkupát.

Nexo rekord

Nexo rekord

A fogyasztási rekorderek felfedezték maguknak az üzemanyagcellás járműveket. Most jócskán kitolták a Hyundai Nexo hatótávolságát.

Hyundai RM 19

Hyundai RM 19

Los Angelesben mutatta be RM19 közúti verseny-tanulmányautóját a Hyundai. Nem ez az első középmotoros koncepció a koreai márkától.

Vision T

Vision T

A Hyundai Motor a 2019-es Los Angelesi Autószalonon mutatta be Vision T Plug-in hibrid tanulmányát.

Új Sonata

Új Sonata

A Hyundai Motor amerikai képviselete a Miami Autószalonon bemutatta új Sonata modelljét, amelyek gyártása elkezdődött Alabamában.

A WRC világbajnoka

A WRC világbajnoka

Mivel a szervezők a döntő Ausztrál-ralit bozóttüzek miatt törölték, a Rali-világbajnokság konstruktőri versenyét a Hyundai Motorsport szerezte meg.

Forradalmi crossover

Forradalmi crossover

A Hyundai Motor egy vadonatúj innovatív, környezetbarát kompakt hobbiterepjáró tanulmányát készül bemutatni Los Angelesben.

Kona Ultimate

Kona Ultimate

Alaposan felkeményítette békés városi crossoverét a Hyundai. A Konából faragott offroad-bajnokot a Rockstar álmodta meg.

Sebességrekord

Sebességrekord

A Hyundai kettős sebességi világrekord-kísérletet hajtott végre ökomodelleivel. Az eredményeken meglepődtünk.

VelosterGrappler

VelosterGrappler

A hamarosan nyitó SEMA tuningkiállításon mutatkozik be a Hyundai Veloster Grappler, amely az összkerékhajtás kivételével mindent megkapott.

Frankfurt 2019

Frankfurt 2019

Míg a kisautóknál maradnak a benzinmotornál, addig a SUV kategóriában már a hidrogénnél tart a Hyundai.

Vízből Hidrogén

Vízből Hidrogén

Svájcban megnéztük azt a vízerőművet, ami hónapokon belül 1700 hidrogénüzemű autó üzemanyagát fogja előállítani.

Hyundai Venue

Hyundai Venue

Bemutatta új szabadidőjárművét a Hyundai. A Venue úgy néz ki, mint egy túlfújt Kona, viszont sem hibrid, sem elektromos verzióban nem létezik.

Veloster N ETCR

Veloster N ETCR

Ügyfél-versenyprogramjaihoz fejlesztette ki a Veloster-alapú e-versenyautót a Hyundai. Az autó a vadonatúj ETCR szériában indul majd.

hirdetés
CarNet Autó-Forrás 8200 Veszprém, Észak-keleti útgyűrű 8.
hétfő 8:00 - 17:00
kedd 8:00 - 17:00
szerda 8:00 - 17:00
csütörtök 8:00 - 17:00
péntek 8:00 - 17:00
szombat 9:00 - 12:00
vasárnap Zárva
CarNet Autó-Forrás 8200 Veszprém, Észak-keleti útgyűrű 8.
hétfő 8:00 - 16:30
kedd 8:00 - 16:30
szerda 8:00 - 16:30
csütörtök 8:00 - 16:30
péntek 8:00 - 16:30
szombat Zárva
vasárnap Zárva
Hyundai CarNet
CARNET INVEST ZRT. 
Magyarország legnagyobb gépjármű márkakereskedő és szerviz hálózata.

Középmotoros közúti autót épített a Hyundai.


Los Angelesben mutatta be RM19 közúti verseny-tanulmányautóját a Hyundai. Nem ez az első középmotoros koncepció a koreai márkától.

A Hyundai 2012-ben indította útjára Racing Midship (RM), azaz középmotoros versenyautó projektjét, csúcspontot keresve az N sportautó-programhoz. A jelenlegi az ötödik prototípus a sorban, és 390 lóerőre hangolt, 2,0 literes turbómotorjával a legerősebb is.
Image
Image
A fejlesztők szerint az autónak kevesebb mint négy másodpercre lesz szüksége ahhoz, hogy álló helyzetből elérje a 100 km/órát. A Hyundai TCR versenyautóitól átvett erőforrás mellett az autó fékteljesítménye, tömegelosztása és tapadása is motorsport szinten áll, ugyanakkor a Hyundai kifejezetten közúti használatra tervezte az autót – hiszen azon a közúti N modellekben használatos technológiákat fejleszti. Hogy ez mennyire így van, azt jól mutatja, hogy az egykori motorházfedélbe vágott lyukon keresztül elérhető üzemanyagtöltő nyílás kulccsal zárható sapkát kapott.

A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/hirek/2019/11/24/hyundai-rm-19/