1993 szeptemberében egy új, szokatlan modellt vezetett be Japánban a Suzuki. A Wagon R pontosan olyan hosszú és széles volt, mint az Alto, ám 25,5 centiméterrel magasabban hordta a tetejét, ami komikusan aránytalanná tette. A helyzetet súlyosbította, hogy bal oldalon kettő, jobbon (a vezető felől) viszont csak egy oldalajtaja volt.
Az autót a költséghatékonyság hívta életre: az alkatrészek 70%-a megegyezett az Altóéval, viszont annál jóval tágasabb fejteret kínál, azonos parkolhatóság mellett.
A bizarr külsejű autó elnyerte a Japán Év Autója címet, pár hónapon belül az eladási ranglista élére ugrott, és a rá következő több mint harminc évben nem is nagyon mozdult el onnan.
Az autót a költséghatékonyság hívta életre: az alkatrészek 70%-a megegyezett az Altóéval, viszont annál jóval tágasabb fejteret kínál, azonos parkolhatóság mellett.
A bizarr külsejű autó elnyerte a Japán Év Autója címet, pár hónapon belül az eladási ranglista élére ugrott, és a rá következő több mint harminc évben nem is nagyon mozdult el onnan.