A japán kaizen, azaz a folyamatos fejlesztés gyakorlata általában a háttérfolyamatokra vonatkozik, most azonban a bZ4X elektromos crossovert modernizálta soron kívül a Toyota.
Hamarosan gyártásba, majd onnan a márkakereskedésekbe kerül a Toyota Camry kilencedik generációja. Full hibrid hajtásláncával egyedülálló ajánlat a piacon, így akár bele is kényelmesedhetett volna a helyzetbe, ám ehelyett mindenből többet, jobbat ígér, mint elődje.
A Yaris Cross ma Európa második legkeresettebb városi szabadidőjárműve, egyben a Toyota első számú slágermodellje a kontinensen. Ahelyett azonban, hogy gratuláltak volna egymásnak a sikerhez, a modell fejlesztői visszaültek a tervezőasztalhoz, hogy a kis crossover még ütőképesebben vághasson neki az új évnek.
A közelmúltban két speciális szabadidőjárművel bővítette belpiacos kínálatát a Toyota. Mindkettővel mélyen gyökerező hagyományokat rúgott fel a gyártó, és emiatt legalább annyian haragszanak rájuk, mint ahányan üdvözlik a vérfrissítést. Az igazi kérdés azonban az, hogy van-e értelme Európában ezekkel a modellekkel foglalkozni...