A közelmúltban két speciális szabadidőjárművel bővítette belpiacos kínálatát a Toyota. Mindkettővel mélyen gyökerező hagyományokat rúgott fel a gyártó, és emiatt legalább annyian haragszanak rájuk, mint ahányan üdvözlik a vérfrissítést. Az igazi kérdés azonban az, hogy van-e értelme Európában ezekkel a modellekkel foglalkozni...
Miközben a Toyota Hilux bajnoki címét mennek megvédeni a Dakar-ralira, egy másik, jóval szerényebb járművel is részt vesz a közel-keleti terepralin a gyártó.
A Yaris Cross ma Európa második legkeresettebb városi szabadidőjárműve, egyben a Toyota első számú slágermodellje a kontinensen. Ahelyett azonban, hogy gratuláltak volna egymásnak a sikerhez, a modell fejlesztői visszaültek a tervezőasztalhoz, hogy a kis crossover még ütőképesebben vághasson neki az új évnek.
A CarNet Csoport megnyitotta legújabb Toyota szalonját Tatabányán. A szalon Magyarországon az első, amely ezt a legújabb design vonalat képviseli, modern berendezésekkel és informatikai eszközökkel, hogy ügyfeleink kényelme mellett a lehető leghatékonyabban tudjuk kiszolgálni az igényeiket. Tekintse meg Ön is legújabb szalonunkat egy egészen extrém szemszögből: