Hírek

A Renault városi terepjárója

Karakteresebb vonalvezetéssel, plug-in hibrid technológiával érkezik a második generációs Renault Captur.

Az új Clióval közös CMF-B platformra épülő Captur nagyobb (412 helyett 423 cm hosszúság) és tágasabb (261 helyett 263 cm tengelytáv) lett, vonalait terepjárósabbra szabták, módosultak a lökhárítók, az oldalfalak betétei.

A fényszórók mostantól minden kivitelen LED-esek, elöl-hátul háromdimenziós szerkezetben rendezték el a fényforrásokat.

A tető immár négyféle kontrasztos árnyalatban (fekete, narancs, szürke, fehér) kérhető, az összes színvariációs lehetőség eléri a kilencvenet.
Az utastér újdonsága a vezető felé forduló, finoman ívelt központi érintőképernyő 9,3 colos átmérővel. A műszeregység maga is digitális, akár 10,2 colos méretben. A padlókonzolt megemelték, alatta tárolóhelyet alakítottak ki, a kormánykerék újdonsága a kisebb légzsáknak köszönhetően összezsugorított agyrész, ami a műszeregység jobb leolvashatóságát eredményezi.

Minden ajtóban elfér egy 1,5 literes palack, hátul két USB töltőpont és egy szivargyújtó aljzat található, a belső tükör keret nélküli.
Sok energiát fordítottak az ülések kialakítására. Az első ülőlap másfél centivel hosszabb lett, a háttámla hátfalát viszont kimélyítették, így 17 mm-rel nőtt a hátsó lábtér. Az ajtópanelek rejtett világítást kaphatnak. A beltér hétféle színcsomagban rendelhető.

A 16 centiméteren tologatható hátsó ülésekkel és a két szinten behelyezhető padlóval a csomagtér-kapacitást 536 literre emelték, az utastérben további 27 liternyi rekeszt találunk. A padlóhossz lehajtott hátsó ülésekkel 157 cm, 11-gyel több, mint eddig.
2020-tól jön a plug-in hibrid verzió, addig is lesznek dízel- és benzinmotorok: előbbiek 95-115 lóerővel, utóbbiak 100-155 lóerő között. A plug-in hibrid 1,6 literes benzinmotort és 9,8 kWh akkut kap, egy feltöltéssel városban 65 kilométert tud megtenni (WLTP szerint).

A cikk tovább folytatódik a vezess.hu oldalon: https://www.vezess.hu/hirek/2019/07/04/renault-captur-mk2/
1994 - 2018 © Minden jog fenntartva. Készítette Kovács Gergely